Reklamacje, wymiana, zwrot

Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

 

Zwrot (ODSTĄPIENIE OD UMOWY )

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie B-Biżu produktów w przeciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta ( Dz.U. z 2014 nr 827)

Do zwrotu dołącz wypełniony formularz zwrotu i obowiązkowo dowód zakupu PARAGON

 

WAŻNE:

 - nie przyjmujemy paczek bez formularza zwrotu i dowodu zakupu paragonu 

 - nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem 

 - każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, obuwie w oryginalnym kartonie 

 - koszt odesłania towaru pokrywa KUPUJĄCY 

 - zwroty transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

 

 Wyślij paczkę na adres

Zwrot B.Biżu Katarzyna Skwarska 

ul. Warszawska 55

06-400 Ciechanów 

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Formularz zwrotu

 MASZ PYANIA ZADZWOŃ : 533-573-873

Reklamacje

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z produktem do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz – jest dostępny do pobrania na naszej stronie www.b-bizu.com w zakładce formularze do pobrania

1. Wyślij towar na adres:

Reklamacja 

BUTIK B-Biżu Katarzyna Skwarska 
06-400 Ciechanów 

UL. Warszawska 55

Uwaga!

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji i dowód zakupu.

Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą).
Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.

W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy. Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

Formularz reklamacyjny