Reklamacje, wymiana, zwrot
Wymiana towaru
Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.
Zwrot Towaru
W przeciągu 14 dni od zakupu masz pełne prawo odstąpić o umowy i zwrócić nam zakupiony produkt.
1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz pobierz go na stronie www.b-bizu.com
2. Wyślij paczkę na adres
Zwrot B.Biżu Katarzyna Skwarska
ul. Warszawska 55
06-400 Ciechanów
Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu.
Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza zwrotu.
Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu 14dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu , za pośrednictwem przelewu bankowego.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa) oraz nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony(pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Reklamacje
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z produktem do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz – jest dostępny do pobrania na naszej stronie www.b-bizu.com w zakładce formularze do pobrania
1. Wyślij towar na adres:
Reklamacja
BUTIK B-Biżu Katarzyna Skwarska
06-400 Ciechanów
UL. Warszawska 55
Uwaga!
Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji i dowód zakupu. Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą).
Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.
W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy. Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.